Výměna a vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nesedí, nezoufejte! Do 14 dnů vám garantujeme výměnu za jakékoliv jiné zboží nebo vrácení bez udání důvodu!
Při výměně či vrácení zboží postupujte následujícím způsobem.
  • Reklamační protokol - "Vrácenka" ke stažení (pdf verze)
  • Reklamační protokol - "Vrácenka" ke stažení (docx verze)

Jak postupovat, pokud mi zboží nevyhovuje?

I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Zboží je možno vrátit do 14 dnů nepoužité a nepoškozené, nesmí jevit známky opotřebení či praní. Zde najdete návod, jak v takovém případě postupovat.

Jaké možnosti tedy existují?

  1. Zboží Vám vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží
  2. Zboží nám vrátíte a peníze dostanete zpět

Jak na to?

  • Stačí jen vyplnit ‚vrácenku‘, která je součástí Vaší objednávky. Zde vyplníte, které zboží vracíte a zda požadujete vrácení peněz či výměnu zboží. Vrácenku je možné stáhnout ve formátu pdf nebo doc výše.
  • V případě výměny ještě doplníte požadovanou velikost zboží, popř. název a barvu v případě, že chcete zboží vyměnit za jiné zboží.
  • Pokud chcete zboží pouze vrátit (bez výměny), pak jen na „vrácenku“ uvedete číslo účtu, kam vám máme vrácené peníze poslat.
  • Zásilku s vyplněnnou "vrácenkou"  pak jen pošlete zpět na naší adresu JEMASPORT, Česká 10A, Ostrava 700 30. Zásilka poslaná na dobírku nebude přijata!

  • Měněné nebo vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité (pouze v rámci zkoušení) a kompletní. U zboží nesundávejte cedulky, roztržený sáček nevadí (u obuvi zašlete i neponičenou krabici)!

Co mám čekat dál?

  • Dodání vaší zásilky k nám může trvat i několik dní. Jakmile k nám však dorazí, budeme Váš požadavek ihned řešit.
  • Pokud budeme mít zboží, za které chcete vrácené zboží vyměnit, na skladě, pošleme Vám nový balíček do druhého dne od přijetí.
  • Může se však také stát, že zboží, které chcete, zrovna skladem nebude. V takovém případě Vás budeme kontaktovat a zajistíme pro Vás řešení.

Jak je to s platbami při výměně nebo vrácení zboží?

Pokud nevyhovující zboží jen vracíte, je to jednoduché – do 15-ti dní od doručení Vaší zásilky k nám posíláme peníze na Váš účet.

Pokud žádáte o výměnu, mohou nastat tyto možnosti:

  • Cena nového zboží je stejná jako cena vraceného zboží – pak neplatíte nic.
  • Cena nového zboží je vyšší než cena vraceného zboží – při převzetí balíčku pak platíte pouze rozdíl v ceně.
  • Cena nového zboží je nižší než cena vraceného zboží – při převzetí balíčku neplatíte nic a na účet je Vám zaslán rozdíl v ceně vráceného a nového zboží.


REKLAMACE

Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na Zboží po dobu 24 měsíců (není-li dále uvedeno jinak), která začíná běžet od okamžiku převzetí Zboží.

Postup:

  • Stačí jen vyplnit ‚vrácenku‘, která je součástí Vaší objednávky nebo je možné ji stáhnout na začátku stránky. Ve "vrácence" vyplníte, které zboží vracíte a popíšete důvod reklamace
  • Zásilku s vyplněnnou "vrácenkou" pak jen pošlete zpět na naší adresu JEMASPORT, Česká 10A, Ostrava 700 30. Zásilka poslaná na dobírku nebude přijata!

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží k prodejci a končí vyřízením reklamace u prodejce.


REKLAMACE PŘEPRAVNÁCH SLUŽEB

Každou objednávku pečlivě balíme, přesto si prosím při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.

Zkontrolujte zda zásilka není:

  • mechanicky poškozená
  • otevřená a případně znovu přelepená

V případě viditelného poškození zásilky je povinen s Vámi dopravce sepsat reklamační protokol.